Reklamácia
Prajete si reklamovať tovar?
Prosíme vyplňte môj reklamačný formulár( nájdete ho dolu na tejto stránke)
(u viacerých produktov prosím o vyplnenie reklamačného formulára pre každý z nich samostatne.)
Reklamačný formulár mi pošlite na email: info@janelit.sk
Čo bude nasledovať?
Po obdržaní emailu vás budem v čo najkratšom čase kontaktovať a dohodneme sa na zvoze tovaru od vás ku mne. (Pošlem k vám kuriéra - zadarmo).
Nechce sa vám čakať na kuriéra? Tovar mi môžete poslať aj sami.
Reklamovaný tovar zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil. Do balíku vložte sprievodný list na ktorom budú vaše kontaktné údaje a číslo objednávky. Reklamačný tovar môžete vytlačiť a vložiť k tovaru, alebo mi ho pošlete na email info@janelit.sk
Takto zabalený tovar pošlite na adresu:
Jana Ištoková
Kunov 143
90501
Senica
Slovenská republika
+421 905 951 195
O prijatí tovaru vás budem ihneď informovať.
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Reklamáciu sa budem snažiť vybaviť bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. O výsledku reklamácie vás budem ihneď kontaktovať.
Akým spôsobom môže byť moja reklamácia vybavená?
Reklamácia môže byť zo zákona vybavená niekoľkými spôsobmi. Vždy sa budem snažiť reklamáciu vybaviť k spokojnosti zákazníka. Zákazník bude mať na výber z týchto zákonných možností vybavenia: Oprava, dodanie novej veci, zľava z kúpnej ceny, alebo v prípade neodstrániteľnej vady máte nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátim vám peniaze.
Formulár pre reklamáciu
Adresát: Jana Ištoková, Kunov 143, 90501 Senica
Uplatnenie reklamácie
Vyplní Spotrebiteľ |
|
Meno a priezvisko: |
|
Adresa bydliska: |
|
Vyplní Podnikateľ – fyzická osoba |
|
Obchodné meno: |
|
Adresa bydliska / Sídlo: |
|
IČO/Zápis |
|
Vyplní Podnikateľ – právnická osoba |
|
Obchodné meno: |
|
Sídlo právnickej osoby: |
|
IČO/údaj o zápise v Obchodnom registri: |
|
Meno a priezvisko osoby, ktorá koná v mene Podnikateľa – právnickej osoby/funkcia |
|
E-mailová adresa: |
|
Číslo objednávky a faktúry: |
|
Dátum objednania: |
|
Dátum prevzatia tovaru: |
|
Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód): |
|
Popis a rozsah vád tovaru: |
|
Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom: |
|
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom |
|
Prílohy:
Dátum:
Podpis: